UZUN KIŞ GECELERİNDE TV SEYREDERKEN BİR TARAFTAN DA BU İŞLERDEN YAPABİLİRSİNİZ

Salı, Şubat 28, 2006




Başka bir masa örtüm.Anacığım büyük boy 7 adet orta boy 4 adet masa ördü çek çek bitemem sanırım el işlerini
Fis kos örtü
Başka bir masa örtüsü oda takımıyla takım
Çamdalı masa örtüm
Dantel gecelik yakası
12 parçalık başka bir yatak odası takımı
Çorap şişiyle örülmüş yatak odası takımı 6 adet
Başka bir oda takımınn sehpası

yatak odası takımı 12 parça floş ipten
Çarkıfelek modeli oda takımı 12 parça

Buda çeşitli büyüklükte sehpa takımı.En büyüğü sığmadı resme
Anneannemin çehizinden kalan 3 parça çok zarif bir iplikle yapılmış sehpa takımı
Başka bir perde ucu modeli.Bu model 50 yıllık
perdenin yakından görünüşü
Başka bir perde.Krem rengi Ağ ipiyle yapıldı
Perdelerimden biri.Uç yapıldı önce.sonra zincirle üst kısım.Ütüleyemedim yıkadıktan sonra aceleye koydum buraya
Güldanlığı koydum ördüğüm dantelin içine kolaladım bolca
Bardak altlığı.Eskden misafire su ikram edilirken bardaklar buna oturtulur ve ikram dilrdi.Ben hala bu şekilde kullanıyorum.bazene güldanlığı koyuyorum içine
Masa ile takım 12 parça oda takım
yakın çekim fis kos
makina nakışı ile yaptığım 12 parçalık Peçete ve amerikan servis
Fis-kos örtü
Halka ve naylon iplikle yapılmış 14 parça oda takımı

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home